Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів
No Thumbnail Available
Date
2022-11-03
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі проаналізовано вплив сучасних принципів та інструментів маркетингової діяльності в
умовах невизначеності ринкового середовища. Особлива увага приділена діджиталізації маркетингової
діяльності, як пріоритетного завдання інноваційного розвитку бізнесу. Запропоновані прийоми дозволять
створити нові можливості та сформувати стійкі конкурентні переваги бізнесу.
An article analyzes the influence of modern principles and tools of marketing activity in conditions of
uncertainty of the market environment. Special attention is paid to digitalization of marketing activity as a priority task
of innovative business development. The proposed methods will allow to create new opportunities and form sustainable
competitive business advantages.
Description
Keywords
маркетинг, діджиталізація, інновації, бізнес, розвиток, сучасні маркетингові інструменти, marketing, digitalization, innovation, business, development, modern marketing tools
Citation
Лисенко І. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів [Електронний ресурс] / Ірина Лисенко, Єлизавета Отчиченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 26–28. – Назва з титул. екрану.