Show simple item record

dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторович
dc.contributor.authorПолторак, Катерина
dc.date.accessioned2014-06-30T11:07:47Z
dc.date.available2014-06-30T11:07:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗозульов О. Новий підхід до управління в маркетингу / Олександр Зозульов, Катерина Полторак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 48–54.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4134
dc.description.abstractВ даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки. Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectкраудсорсингuk
dc.subjectпринцип управлінняuk
dc.subjectтрадиційний маркетингuk
dc.subjectCrowd-маркетингuk
dc.titleНовий підхід до управління в маркетингуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record