Show simple item record

dc.contributor.authorВиноходова, Світлана
dc.date.accessioned2014-07-04T09:14:37Z
dc.date.available2014-07-04T09:14:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationВиноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії / Світлана Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 34–37.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4332
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРозробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компаніїuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record