• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2008 рік
  • № 6 (52) листопад – грудень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2008 рік
  • № 6 (52) листопад – грудень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR

Thumbnail
View/ Open
58 - 59.pdf (302.4Kb)
Date
2008
Author
Тапінц, Хусейн
Metadata
Show full item record
Abstract
Наш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В компанії Сіновейт – з 1994. Досвід в дослідженнях брендів та комунікацій – 14 років. Напрямки спеціалізації: дослідження брендингу, дослідження позиціювання брендів, трекінгові дослідження брендів та комунікацій, тестування ефективності реклами, дослідження брендів та мотивацій.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4441
Collections
  • № 6 (52) листопад – грудень [23]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV