• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Короткий огляд ситуації на ринку послуг Mystery Shopping

Thumbnail
View/ Open
16 - 22.pdf (215.2Kb)
Date
2011-01
Metadata
Show full item record
Abstract
Mystery Shopping - один із методів маркетингових досліджень, спрямований на оцінку і відстеження ефективності роботи обслуговуючого персоналу компанії (продавці, консультанти, оператори, менеджери з продажу, керівники відділів/підрозділів і багато інших співробітників, які мають безпосередній контакт зі споживачами); Предмет дослідження параметр сервісу, який підлягає аудиту; Форма перевірки, формат здійснення дослідження; Competitive Service Quality Measurement (CSQM)- вимірювання якості сервісу на підприємствах - конкурентах; Service Quality Monitoring Team Level (SQMt)- моніторинг якості сервісу на рівні колективу; Service Quality Monitoring Individual Level (SQMi) - моніторинг якості сервісу на рівні співробітників; POS аудит - дослідження діапазону цін і рівня мерчандайзингу певного бренду; Third Party Shopping - контроль за роботою промоутерів у рамках BTL програм, виконуваних зовнішнім агентством; Service Standards Development Monitoring (SSDM) - моніторинг стандартів обслуговування покупців (комплекс обов'язкових до виконання правил поведінки торгового персоналу на всіх етапах обслуговування клієнта); Integrity Shopping - перевірка чесності персоналу (відсутність "відкатів", прозорість у роботі); Full Service Quality Monitoring - моніторинг якості сервісу загалом; Situatioonal Service Quality Monitoring - моніторинг якості сервісу в ситуаціях (повернення товару, доставка, скарга з боку споживача); Mystery Calls - моніторинг якості ведення співробітниками телефонного діалогу; Audio recorded shops - моніторинг за допомогою прихованого аудіо і відео запису; Usability Testing - вивчення рівня зручності сайта для користувача (замовлення товарів або послуг через Інтернет, електронну пошту).
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5178
Collections
  • № 1 (65) січень – лютий [17]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV