Медіа - вимірювання інтернету в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Медіа вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям не тільки в Україні, але й у світі. У різних країнах таке вивчення проводять різні оператори дослідних ринків AC Nielsen, omScore, Mediametrie, TNS, Factum Group, до складу яких входить InMind, Gemius та ін. Аналіз відвідування аудиторією інтернет ресурсів розрізняють за способом, що лежить в їхній основі: site centric і panel centric.
Description
Keywords
Citation
Дубинський І. Медіа - вимірювання інтернету в Україні / Іван Дубинський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 29-30.