• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу

Thumbnail
View/ Open
31 -36.pdf (614.1Kb)
Date
2011-01
Metadata
Show full item record
Abstract
Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт складається з п'яти частин і містить по над 200 слайдів, які демонструють 50 ключових трендів, що виявились по всьому світу протягом останніх десяти років. Звіт має за мету допомогти поглянути на світ очима молодих людей із різних куточків планети і встановити потрібний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією. Представлено першу частину цього звіту. Продовження читайте в наступних номерах
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5184
Collections
  • № 1 (65) січень – лютий [17]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV