• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 1 (65) січень – лютий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування

Thumbnail
View/ Open
40 - 45.pdf (2.349Mb)
Date
2011-01
Author
Співаковська, Тетяна
Дорогань, Сергій
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами; розроблено структурно логічну схему формування конкурентної стратегії.
 
The article presents the classification of competitive strategies, the systematization of tools for developing competitive strategies, depending on the level of strategic decision making, reveals the link between strategic alternatives proposed by different authors, and gives the structural and logical scheme of forming the competitive strategy.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5188
Collections
  • № 1 (65) січень – лютий [17]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV