Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?
Description
Keywords
Citation
Гридін Д. Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ-маркетингу, не витративши ані копійки / Данило Гридін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 37-40.