• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукові видання Університету
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 3 (67) травень – червень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукові видання Університету
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 3 (67) травень – червень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу

Thumbnail
View/ Open
49 - 58.pdf (991.6Kb)
Date
2011-05
Author
Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир
Личова, Ганна
Metadata
Show full item record
Abstract
Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни, головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції.
 
The paper analyzes the most authoritative assessment methodology of brands. The results of a study of the international image that was conducted among entrepreneurs in 22 countries during 2008-2009, are related in the work. The paper establishes factors shaping the country's international image, the main among which include foreign policy, level of education, and corruption.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5224
Collections
  • № 3 (67) травень – червень [14]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV