Show simple item record

dc.contributor.authorСтаростіна, Алла
dc.contributor.authorКравченко, Володимир
dc.contributor.authorЛичова, Ганна
dc.date.accessioned2014-11-13T08:05:44Z
dc.date.available2014-11-13T08:05:44Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationСтаростіна А. Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу / Алла Старостіна, Володимир Кравченко, Ганна Личова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 49-58.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5224
dc.description.abstractПроаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни, головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes the most authoritative assessment methodology of brands. The results of a study of the international image that was conducted among entrepreneurs in 22 countries during 2008-2009, are related in the work. The paper establishes factors shaping the country's international image, the main among which include foreign policy, level of education, and corruption.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбренд країниuk
dc.subjectміжнародний імідж країниuk
dc.subjectcountry branduk
dc.subjectinternational image of the countryuk
dc.titleМіжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record