• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 4 (68) липень – серпень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 4 (68) липень – серпень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання

Thumbnail
View/ Open
13 -15.pdf (104.0Kb)
Date
2011-07
Author
Грей, Олівер
Metadata
Show full item record
Abstract
Саморегулювання працює, якщо підтримується більшістю фірм галузі. Саморегулювання – це норма у більшості країн Європейського Союзу. При цьому законодавство країни має залишати місце для роботи саморегулювання (тобто не всі аспекти діяльності слід обмежувати законами, деякі аспекти потрібно залишати для регулювання галузевими стандартами). До того ж, чітке визнання саморегулювання – це частина політики Євросоюзу. Саморегулювання повинно встановлювати чіткі правила. Всі ми маємо право відрізнятися від інших. Але все-ж таки всі ми повинні дотримуватися певних правил.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5233
Collections
  • № 4 (68) липень – серпень [12]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV