Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-07
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто структуру ринку маркетингової освіти у Львові у 2011/12 навчальному році. Досліджено зв’язок між політикою ціноутворення та формуванням попиту на послуги вищої освіти за напрямом підготовки «Маркетинг».
The article describes the features of entrance examinations to higher educational institutions in 2011. A comparative analysis of the cost of education for the training direction "Marketing" in the Lviv higher educational institutions was carried out in the work. The paper deals with the structure of marketing education in Lviv in the 2011/12 academic year. The article studies the relationship between pricing and demand generation services to higher education for the training direction "Marketing".
В статье рассмотрены особенности вступительной кампании в высшие учебные заведения в 2011 г. Проведен сравнительный анализ стоимости образования за направлением подготовки «Маркетинг» в высших учебных заведениях г. Львова. Рассмотренa структурa рынка маркетингового образования в г. Львове в 2011/12 учебном году. Исследованa связь между политикой ценообразования и формированием спроса на услуги высшего образования за направлением подготовки «Маркетинг».
Description
Keywords
ринок послуг вищої освіти, маркетингова освіта, вищий навчальний заклад, ціноутворення, market of higher educational services, marketing education, higher educational establishment, pricing policy, рынок услуг высшего образования, маркетинговое образование, высшее учебное заведение, ценообразование
Citation
Дмитрів А. Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту / Анна Дмитрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 53-60.