• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 4 (68) липень – серпень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2011 рік
  • № 4 (68) липень – серпень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту

Thumbnail
View/ Open
53 -60.pdf (205.1Kb)
Date
2011-07
Author
Дмитрів, Анна Ярославівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто структуру ринку маркетингової освіти у Львові у 2011/12 навчальному році. Досліджено зв’язок між політикою ціноутворення та формуванням попиту на послуги вищої освіти за напрямом підготовки «Маркетинг».
 
The article describes the features of entrance examinations to higher educational institutions in 2011. A comparative analysis of the cost of education for the training direction "Marketing" in the Lviv higher educational institutions was carried out in the work. The paper deals with the structure of marketing education in Lviv in the 2011/12 academic year. The article studies the relationship between pricing and demand generation services to higher education for the training direction "Marketing".
 
В статье рассмотрены особенности вступительной кампании в высшие учебные заведения в 2011 г. Проведен сравнительный анализ стоимости образования за направлением подготовки «Маркетинг» в высших учебных заведениях г. Львова. Рассмотренa структурa рынка маркетингового образования в г. Львове в 2011/12 учебном году. Исследованa связь между политикой ценообразования и формированием спроса на услуги высшего образования за направлением подготовки «Маркетинг».
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5239
Collections
  • № 4 (68) липень – серпень [12]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV