Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-05
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – не сподобався» – ось методи і стилі, які об’єктивно присутні у більшості компаній. Зрештою прийшло розуміння, що навчання окремо взятого фахівця – занадто коштовне задоволення для будь-якої компанії. Українська Асоціація Маркетингу запропонувала спеціалізовані курси. Головне досягнення курсів – це об’єднання досвіду та систематизація знань основних експертів даного ринку.
Description
Keywords
Citation
Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. – С. 50-52.