Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.
The article discusses and analyzes groups of factors affecting the development of enterprises. The marketing tools of development management of industrial enterprises in accordance with their financial and economic performance and potential are proposed in the work.
Рассмотрены и проанализированы группы факторов, влияющих на развитие предприятий. Предложены маркетинговые инструменты управления развитием промышленных предприятий в соответствии с их финансово-экономическими результатами и потенциалом.
Description
Keywords
управління розвитком, стратегії, development management, performance evaluation system, strategy, управление развитием, система показателей оценки, стратегии
Citation
Фещур Р. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств / Роман Фещур, Віталій Самуляк, Сергій Шишковський // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 5. – С. 51–56.