Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств
Переглянути
Дата
2012-09Автор
Самуляк, Віталій
Фещур, Роман
Шишковський, Сергій
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових
підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу. The article discusses and analyzes groups of factors affecting the development of enterprises. The marketing tools of development management of industrial enterprises in accordance with their financial and economic performance and potential are proposed in the work. Рассмотрены и проанализированы группы факторов, влияющих на развитие предприятий. Предложены маркетинговые инструменты управления развитием промышленных
предприятий в соответствии с их финансово-экономическими результатами и потенциалом.