Show simple item record

dc.contributor.authorСамуляк, Віталій
dc.contributor.authorФещур, Роман
dc.contributor.authorШишковський, Сергій
dc.date.accessioned2014-11-26T09:09:40Z
dc.date.available2014-11-26T09:09:40Z
dc.date.issued2012-09
dc.identifier.citationФещур Р. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств / Роман Фещур, Віталій Самуляк, Сергій Шишковський // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 5. – С. 51–56.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5350
dc.description.abstractРозглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.uk
dc.description.abstractThe article discusses and analyzes groups of factors affecting the development of enterprises. The marketing tools of development management of industrial enterprises in accordance with their financial and economic performance and potential are proposed in the work.uk
dc.description.abstractРассмотрены и проанализированы группы факторов, влияющих на развитие предприятий. Предложены маркетинговые инструменты управления развитием промышленных предприятий в соответствии с их финансово-экономическими результатами и потенциалом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectуправління розвиткомuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectdevelopment managementuk
dc.subjectperformance evaluation systemuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectуправление развитиемuk
dc.subjectсистема показателей оценкиuk
dc.subjectстратегииuk
dc.titleМаркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record