Show simple item record

dc.contributor.authorСафоненко, Артем
dc.date.accessioned2014-11-28T12:34:31Z
dc.date.available2014-11-28T12:34:31Z
dc.date.issued2009-01
dc.identifier.citationСафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1). – С. 15-18.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5402
dc.description.abstractВ умовах поступового насичення вітчизняного авторинку серед автодилерів закономірно постала проблема гарантованого залучення бажаної кількості нових споживачів. Ця проблема значно загострилася за умов економічної кризи, коли попит на автомобілі різко скоротився.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectофіційний авто дилерuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk
dc.subjectгарантійне обслуговування,автовласникuk
dc.titleСервісне обслуговування у системі формування лояльності споживачаuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record