Show simple item record

dc.contributor.authorІртлач, Михайлоuk
dc.date.accessioned2014-12-01T09:10:40Z
dc.date.available2014-12-01T09:10:40Z
dc.date.issued2009-01
dc.identifier.citationІртлач М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки / Михайло Іртлач // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 42-45.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5412
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleІнструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економікиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.46uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record