Пріоритети партненства в маркетингових системах інноваційного розвитку промислових підприємств

Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Abstract
В роботі опрацьовано засади ефективного партнерства у інноваційному розвитку підприємств за умов глобалізації ринкового середовища. Наведено результати досліджень сучасних аналітичних інструментів в оптимізації стратегій кооперації.
Description
Keywords
інновації, маркетинг, конкуренція, кооперація, стратегія
Citation
Маліч Ю. С. Пріоритети партненства в маркетингових системах інноваційного розвитку промислових підприємств / Ю. С. Маліч // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 202–210.