Статистична оцінка діяльності телеканалів України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Abstract
Представлено результати статистичного аналізу діяльності найбільших телекомпаній України у передвиборчий період, визначнй вплив передвиборчих перегонів до Верховної Ради, як важливого фактору зацікавленості телеглядацької аудиторії відповідним телепродуктом.
Description
Keywords
рейтинг, частка телеперегляду, базова аудиторія, комерційна аудиторія
Citation
Примаков І. Є. Статистична оцінка діяльності телеканалів України / І. Є. Примаков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 357–363.