• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 3 (84)
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 3 (84)
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Extraordinary: ключ к успеху в правильном переводе

Thumbnail
Переглянути
46 - 48.pdf (320.7Kb)
Дата
2014-05
Автор
Трофимов, Ярослав
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Ярослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, специалист по брендингу, футуролог, популяризатор маркетинга.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6142
Collections
  • № 3 (84) [12]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV