• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 4 (85)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 4 (85)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі

Thumbnail
View/ Open
18.pdf (111.8Kb)
Date
2014-07
Metadata
Show full item record
Abstract
Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6161
Collections
  • № 4 (85) [11]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV