• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 5 (86)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2014 рік
  • № 5 (86)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста

Thumbnail
View/ Open
29-37.pdf (1.451Mb)
Date
2014-09
Author
Саніна, Ольга
Пирч, Мар’яна
Metadata
Show full item record
Abstract
Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6194
Collections
  • № 5 (86) [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV