Show simple item record

dc.contributor.authorСаніна, Ольга
dc.contributor.authorПирч, Мар’яна
dc.date.accessioned2015-04-22T11:00:34Z
dc.date.available2015-04-22T11:00:34Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.citationСаніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / Ольга Саніна, Мар’яна Пирч // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 29–37.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6194
dc.description.abstractСтаттю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбренд містаuk
dc.subjectбрендинг містаuk
dc.subjectстратегія бренду містаuk
dc.titleПроцес розроблення та реалізації стратегії бренду малого містаuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13:338.46:37.046uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record