Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.
Description
Keywords
комунікації, інтегрований маркетинг, концепція, глобалізація, споживач, середовище
Citation
Жебровська О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / Олена Жебровська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 40–46.
Collections