Show simple item record

dc.contributor.authorБорисова, Т. М.
dc.date.accessioned2015-04-28T10:41:51Z
dc.date.available2015-04-28T10:41:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Маркетинг некомерційних організацій сфери культури розвинутих країн і України: аналіз розбіжностей / Т. М. Борисова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 17-19.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6406
dc.description.abstractПроаналізовано процеси, що відбуваються в культурно-дозвіллєвій сфері розвинутих країн світу та України. Виявлено відмінності маркетингу некомерційних організацій сфери культури і дозвілля України від інших сфер та аналогічної сфери розвинутих країн світу.uk
dc.description.abstractProcesses which take place in the culture and leisure sphere of the developed countries of the world and Ukrainian’s one are analysed here. Marketing differences of non-profit organization of culture and leisure sphere of Ukraine from other spheres and analogical sphere of the developed countries are founded in the research.uk
dc.description.abstractПроанализированы процессы, которые происходят в сфере культуры и досуга развитых стран мира и Украины. Обнаруженные отличия маркетинга некоммерческих организаций сферы культуры и досуга Украины от других сфер и аналогичной сферы развитых стран мира.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсфера культури та дозвілляuk
dc.subjectнекомерційний маркетингuk
dc.subjectнекомерційна організаціяuk
dc.subjectмаркетизаціяuk
dc.subjectculture and leisure sphereuk
dc.subjectnon-profit marketinguk
dc.subjectnon-profit organizationuk
dc.subjectmarketizationuk
dc.subjectсфера культуры и досугаuk
dc.subjectнекоммерческий маркетингuk
dc.subjectнекоммерческая организацияuk
dc.subjectмаркетизацияuk
dc.titleМаркетинг некомерційних організацій сфери культури розвинутих країн і України: аналіз розбіжностейuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record