Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено сучасні підходи до міжнародного маркетингу малих та середніх підприємств. Узагальнено існуючи наукові тенденції трансформації стратегічного маркетингу в сучасних умовах. Визначено деякі підходи до використання моделей стратегічного маркетингу в умовах виходу на міжнародні ринки малих та середніх підприємств.
Modern International Marketing Concepts are researched. The article provides generalization of existing scientific approaches to transformation of Strategic Marketing Concepts in contemporary context. Approaches to Strategic Marketing Models’ implementation in terms of Small and Medium-sized Enterprises’ (SMEs) access to international markets are identified.
Description
Keywords
сучасні підходи до міжнародного маркетингу, концепції та моделі стратегічного маркетингу, стратегічний процес, інтелектуальне лідерство, концепція ділової моделі, рух капіталу, конкуренція та співконкуренція, strategic Marketing Concepts and Models, Strategic Process, intellectual leadership, Business Model Concept, capital flow, competition and coopetition
Citation
Сидоренко М. В. Сучасні підходи до міжнародної маркетингової діяльності малих та середніх підприємств / М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 341–350.
Collections