Show simple item record

dc.contributor.authorСтельмах, О. Ю.uk
dc.contributor.authorStel’makh, Olgaen
dc.date.accessioned2015-09-29T11:41:21Z
dc.date.available2015-09-29T11:41:21Z
dc.date.issued2010-10-21
dc.identifier.citationСтельмах О. Ю. Роль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємства / О. Ю. Стельмах // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 295–297.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9740
dc.description.abstractВизначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.uk
dc.description.abstractThe essence and basic characteristics of information are defined. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise to achieve success in competition are analyzed in the paper.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРоль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємстваuk
dc.title.alternativeInformation’s role in the creation of competitive advantages of enterpriseuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record