Show simple item record

dc.contributor.authorШаповалова, О. М.
dc.contributor.authorІльченко, Я. Г.
dc.contributor.authorShapovalova, O. M.
dc.contributor.authorIlhenko, I. G.
dc.date.accessioned2015-10-01T08:18:06Z
dc.date.available2015-10-01T08:18:06Z
dc.date.issued2010-10-21
dc.identifier.citationШаповалова О. М. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент управління репутацією компаній / О. М. Шаповалова, Я. Г. Ільченко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 347–349.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9766
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти корпоративної соціальної відповідальності як інструменту управління репутацією компаній.uk
dc.description.abstractThe theoretical and practical aspects of corporate social are considered to responsibility as instrument of management companies reputation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність як інструмент управління репутацією компанійuk
dc.title.alternativeSocial corporation responsibility as instrument of management companies reputationuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record