2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Author "Fedorchenko, Andriy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Концептуальні підходи до управління лояльністю споживчів у системі холістичного маркетингу підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичУ статті представлене узагальнення концептуальних підходів і напрямків практичної реалізації процесів формування і управління споживчою лояльністю в системі холістичного маркетингу підприємства на основі ланцюгів створення споживчої цінності. Доведене значення вимірювання рівня задоволення потреб споживачів у формуванні бажаного рівня їх лояльності. Показана роль працівників немаркетингових структурних підрозділів у створенні ланцюгів споживчої цінності в системі холістичного маркетингу підприємства.