2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 53
Results Per Page
Sort Options
Item International tourism in the system of economic growth factors of regions(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Tiukhtii, M.; Тюхтій, М. П.; Hromozdova, Larysa; Громоздова, Лариса Василівна; Громоздова, Лариса Васильевна; Derbeneva, Yana; Дербенева, Я. В.; Hromozdov, Volodymyr; Громоздов, Володимир Володимирович; Громоздов, Владимир ВладимировичThe article highlights the world tendencies of the market development of services, it is determined that the service sector accounts for about 70% of the world gross domestic product. It is noted that the tourism sector is one of the largest in the world economy, and its market for the efficiency of investment investments is in highly profitable markets, along with oil and gas, industrial and automotive markets. The purpose of the article was to conduct a comprehensive analysis of the current state of the tourist services market and identify the main trends of its further development. It has been established that the ability of the tourism industry to continue to generate growth, create jobs and promote national development and regional integration depends on whether it adapts to key trends and transformational issues that will affect the industry in the short, medium and long term. Thus, there are some global trends in shaping the future of the tourism industry in terms of qualitative changes.Item The assessmet of economic efficiency of implementation of consumers’ loyalty programs(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Mysyliuk, V.; Мисилюк, В. С.The article represents main approaches to the definition of «consumer loyalty» and «loyalty program». The author substantiates the importance of the implementation of consumers’ loyalty programs for the purpose of retaining existing consumers and encouragement new ones. These measures are aimed at strengthen the competitive position of the company at the market and provide a stable cash flow. The system of performance indicators for assessment the economic efficiency of loyalty programs is presented.Item Адміністративно-територіальна реформа та децентралізація влади. Впровадження успішного досвіду Польщі в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Мартинюк, Олександр І.; Martynyuk, AlexanderСтаттю присвячено аналізу економіко-правових засад, змісту й послідовності реалізації адміністративно-територіальної реформи та організації місцевої влади в Україні. Визначено ключові умови успішного втілення адміністративно-територіальних перетворень, а саме відповідну правову основу, раціональну систему організації органів місцевої влади, а також характер поділу функцій і повноважень між цими органами. Особливу увагу звернено до досвіду державотворення Польщі, як країни що успішно здійснила адміністративно-територіальну реформу в контексті децентралізації влади.Item Академічні бізнес-інкубатори, як форми існування академічного підприємництва в Україні: організаційно-правовий аспект(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Лайс, Л.; Lays, L.Стаття присвячена основним проблемам та перспективам запровадження такої форми академічного підприємництва як академічні бізнес-інкубатори. Досліджувалися можливості сучасного державно-правового забезпечення належним чином охопити проблему функціонування академічних бізнес-інкубаторів. Розкрито особливості та недоліки сучасного стану законодавчого забезпечення такої форми академічного підприємництва. Досліджені проблеми та шляхи їх вирішення в сфері створення належної правової бази для функціонування бізнес-інкубаторів на базі закладів вищої освіти. Проведено аналіз ролі таких закладів у створенні та забезпечення практичної діяльності бізнес-інкубаторів. Визначено економічний зміст діяльності академічнихбізнес-інкубаторів. Простежена їх участь в процесі комерціалізації результатів інноваційної діяльності закладів вищої освіти.Item Аналіз прогнозів розвитку електроенергетики в Україні та світі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Мілютін, Г. В.; Miliutin, H. V.Item Аналіз ринку нерухомості та його проблеми регулювання в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Загребельна, Катерина В.; Zahrebelna, KaterynaУ статті представлені результати дослідження ринку нерухомості в Україні. На думку автора він має одне з ключових значень для економічної системи держави. Це обумовлено тим, що ринок забезпечує одну з базових потреб. Водночас динаміка ринку нерухомості є своєрідним маркером при прогнозуванні майбутньої економічної ситуації. Дослідження проводилося з використанням результатів аналізу динаміки двох показників у регіональному розрізі. В результаті оцінки інструментів, які традиційно пропонуються при аналізі політики державного регулювання ринку нерухомості, було виявлено, що вони спрямовані як на розвиток попиту так і пропозиції. Разом з тим, автор відмічає, що надання різноманітних преференцій не може бути використане, так як призведе до порушення умов конкуренції.Item Аналіз факторів капіталізації підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Літвінов, Олександр С.; Litvinov, Oleksandr; Ніколаєва, Антоніна В.; Nikolaieva, AntoninaУ статті розглянуто основні світові та вітчизняні підходи щодо визначення поняття ринкової капіталізації. Зосереджено увагу на складності та багатоаспектності економічного поняття «капіталізації». Узагальнено основні підходи щодо виявлення факторів ринкової капіталізації. Запропоновано об’єднати існуючі підходи щодо виявлення факторів ринкової капіталізації за допомогою факторної моделі. На основі запропонованої факторної моделі на прикладі найбільших автомобільних концернів Європи встановлено основні проблеми та резерви збільшення капіталізації автомобільних підприємств в 2010–2016 роках. Визначено стратегічні орієнтири підвищення капіталізації найбільших автомобільних концернів Європи.Item Аналіз цінностей, як передумова культурної трансформації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Кужель, Марина Юріївна; Kuzhel, Maryna; Кужель, Марина ЮрьевнаЦінністноорієнтований підхід до управління стає більш актуальним та частіше використовується у практиці успішних компаній. Тому інструменти, методики, дослідження, що допомагають виявляти та аналізувати цінності співробітників потребують уваги. Оскільки управляти можливо лише тим, що можна виміряти, постає задача моніторингу та лише якісного, а й кількісного оцінювання в рамках зазначеної проблеми. Компанії, що зростають, зростають у розумінні, передусім, якісних змін, потребують трансформацій організаційної та корпоративної культур. Зазначені трансформації можливі виключно за умови звернення до цінностей, як компанії, так і її співробітників. Приклад зазначеного наведено у даній статті.Item Впровадження блокчейн технологій на українських підприємствах: перспективи і виклики(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатольевна; Головко, Наталія; Holovko, NataliiaДана робота спрямована на дослідження сутності такого інноваційного рішення, як блокчейн і основних переваг його впровадження на підприємствах. Об’єкт дослідження: процеси впровадження блокчейна на підприємствах. Предмет дослідження: комплекс теоретичних і практичних знань про сутність і процеси впровадження блокчейну. Мета: оцінити ефективність і основні бар’єри впровадження блокчейна на підприємствах на основі проведених досліджень. В результаті: досліджено сутність технології блокчейн; визначено основні її переваги та уразливі місця; систематизовано напрямки використання локчейну на підприємстві; сформулювано основні проблеми впровадження даної технології у практику діяльності вітчизняного бізнесу.Item Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Пилипчук, Володимир Петрович; Pylypchuk, Volodymyr; Пилипчук, Владимир ПетровичМаркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; реакція на якісного і кількісного задоволення потреб і попиту. В процесі формування комплексу маркетингових комунікацій необхідно визначити їхню мету, цілі і завдання в умовах нестабільного конкурентного середовища. Ефективність інформаційного впливу на споживача з метою просування товарів або послуг визначається ефективністю функціонування комплексу маркетингових комунікацій.Item Державне регулювання екологізації лісопромислового комплексу України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Губарєва, І. О.; Hubarieva, I.; Ярошенко, І. В.; Yaroshenko, I.У статті систематизовано наукові погляди на структуру та зміст системи державного регулювання екологізації лісопромислового комплексу України. Визначено напрями екологізації лісопромислового комплексу. Система державного регулювання призначена впливати на функціонування і забезпечення екологізації ЛПК за допомогою сукупності методів, інструментів, правил, прийомів, процедур, вона являє собою механізм взаємопов’язаних і взаємообумовлених заходів і дій, що реалізуються і коригуються органами влади національного, регіонального та муніципального рівнів, спрямованих на мобілізацію і ефективне використання інноваційного потенціалу, на активізацію і стимулювання інвестиційних та інноваційних процесів з позиції досягнення тактичних і стратегічних цілей розвитку національної економіки. Виокремлено основні механізми державного регулювання екологізації лісопромислового комплексу: програмно-проектний, фінансовий, інноваційно-технологічний, державно-приватного партнерства, мотиваційний. Використання кожного із запропонованих механізмів екологізації буде виступати в якості каталізатора розвитку не тільки лісопромислового комплексу, а і національної економіки, сприяти забезпеченню економічної та екологічної безпеки країни.Item Джерела фінансування інновацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Олійник, А. Ю.; Oliinyk, A.У статті обґрунтовано джерела фінансування інновацій. Досліджено різні точки зору на визначення сутнісних характеристик процесу фінансування. Виокремлено диверсифіковані підходи до структуризації джерел фінансування інновацій. Проаналізовано структуру джерел фінансування інноваційної діяльності в Україні. Висвітлено можливості розширення джерел фінансування інновацій за рахунок залучення альтернативних джерел, що дозволить активізувати інноваційний розвиток національної економіки.Item Застосування методів багатокритеріального аналізу у стратегічному плануванні діяльності фінансових установ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Буряченко, Андрій Євгенович; Buryachenko, Andriy; Буряченко, Андрей Евгеньевич; Куць, Н. В.; Kyc, N. V.Стратегічне планування діяльності фінансової установи як процес завжди передбачає прийняття багатьох стратегічних рішень, більшість з яких являють собою багатоцільові та багатокритеріальні завдання та які потребують максимальної ефективності та швидкості. У статті розглядаються традиційні та новітні методи прийняття багатокритеріальних рішень, їхня сутність, переваги та недоліки з позицій математичного аналізу та стратегічного планування, наведено порівняльний аналіз найбільш популярних з них.Item Класифікація причин соціальної безвідповідальності маркетингу в Україні та шляхи її вирішення(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Новіков, Д. Ф.; Novikov, D. F.У статті розглянуто приклади соціальної безвідповідальності деяких суб’єктів господарювання та їхнього маркетингу. На підставі досвіду роботи машинобудівних підприємств України складено класифікацію основних причин, що змушують керівників здійснювати різні махінації при просуванні своєї продукції. Проведено детальний аналіз цих причин і запропоновано заходи щодо усунення соціальної безвідповідальності маркетингу. Визначено два найбільш актуальних напрямки поліпшення соціально-відповідальногомаркетингу: поліпшення виробничої бази підприємства та поліпшення постачання сировиною, которые характерны практически для каждого отечественного предприятия машиностроения.Item Ключові інструменти стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності бізнесу: зарубіжний та вітчизняний досвід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Теплюк, Марія Анатоліївна; Tepliuk, Mariia; Теплюк, Мария Анатольевна; Зубко, Є. В.; Zubko, Ye. V.У статті досліджено теоретичні аспекти інноваційної діяльності як ключового напряму розвитку та становлення сучасного цифрового бізнесу. Проведено ґрунтовний аналіз впровадження інноваційних технологій на підприємствах України, ідентифіковано інструменти стимулювання інновацій на підприємствах, а також досліджено інноваційну активність вітчизняного бізнесу, обсяги витрат на інноваційну діяльність та їх фінансування. Досліджено сучасні тенденції впровадження інновацій у вітчизняному бізнес середовищі.Item Конкурентні переваги підприємства з позицій поведінкової економіки: джерела та способи утримання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Гребешкова, Елена Николаевна; Шапран, Олександр Андрійович; Shapran, OleksandrЗабезпечення ефективності функціонування сучасного підприємства і отримання ним конкурентних переваг можливо завдяки поведінкової економіки. Домінуюча традиційна теорія економіки, яка спирається на принцип раціональності в прийнятті рішень економічними суб’єктами, не бере до уваги фактори ірраціонального характеру, розкриття яких притаманне поведінковій економіці. Саме тому в сучасних умовах господарювання важливим є вивчення та подальший розвиток методологічних основ поведінкової економіки, визначення джерел і способів утримання конкурентних переваг підприємств. У статті наведено огляд ключових положень поведінкової економіки в інтерпретації провідних дослідників цього напрямку сучасної економічної теорії. Автори статті виділяють дві групи конкурентних переваг підприємства — внутрішні (структурні, організаційні та культурні) і зовнішні (інформаційні, комунікаційні, когнітивні, диверсифікаційні і репутаційні).Item Концептуальні підходи до управління лояльністю споживчів у системі холістичного маркетингу підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичУ статті представлене узагальнення концептуальних підходів і напрямків практичної реалізації процесів формування і управління споживчою лояльністю в системі холістичного маркетингу підприємства на основі ланцюгів створення споживчої цінності. Доведене значення вимірювання рівня задоволення потреб споживачів у формуванні бажаного рівня їх лояльності. Показана роль працівників немаркетингових структурних підрозділів у створенні ланцюгів споживчої цінності в системі холістичного маркетингу підприємства.Item Концепція вартісно-орієнтованого управління як новітній стандарт корпоративного менеджменту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Сідлецька, К. А.; Sidletska, K. A.; Смирнов, Є. Є.; Smyrnov, Ye. Ye.В статті представлено результати дослідження сутності економічного зростання та систематизації факторів, що її визначають. Також на теоретичному рівні було обґрунтовано взаємозв’язок елементів стратегічно-орієнтованої моделі забезпечення економічного зростання за постіндустріальних умов діяльності підприємства. Також було виявлено взаємозв’язок між триваючою глобалізацією ринків капіталів, зростаючою активністю інвесторів внаслідок розширення сфер інвестування, а також з можливим моделями вартісно-орієнтованого управління підприємством, як основною ланкою капіталізації ринків. Також в статті знайшли своє відображення аспекти, пов’язані з трактуванням понять фундаментальна, ринкова та маркетингова капіталізація.Item Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, A. К.В статті показано значущість і роль логістичних чинників та інструментів у розвитку сучасних маркетингових систем, підвищенні ефективності взаємодій між учасниками мереж створення цінності для споживачів. З урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій розвитку медіа-ринків, досліджено актуальні проблеми і можливості удосконалення маркетингових систем, зокрема інформаційно-комунікаційних підсистем, з використанням підходів і принципів омніканальності. Акцентовано увагу на резервах покращення бізнес-процесів і моделей вітчизняних підприємств, результативності взаємодій між ними і зі споживачами, логістики і маркетингу. Показано складності і особливості наукової систематизації елементів концепції омніканальності, її комплексного методичного опрацювання. Доводиться необхідність і доцільність системного застосування і гармонізації практик брендингу, інтегрованих маркетингових комунікацій, омніканальності.Item Людський капітал підприємства: проблеми та перспективи розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Чухраева, Наталия Николаевна; Кісельман, В. В.; Kiselman, V. V.Досліджується сутність та склад людського капіталу. Визначено, що система людського капіталу складається з наступних елементів: інтелектуальний, структурний, соціальний та ринковий капітал. Доведено, що інвестиції відіграють важливу роль у формуванні людського капіталу, оскільки завдяки їм можлива ефективна реалізація інноваційних проектів на підприємстві. Розглянуто методи його оцінки, визначена роль людського капіталу в підвищенні ефективності підприємства. Наведено результати ефективності від удосконалення управління людським капіталом на підприємстві.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »