2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Stupka, Danylo"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління маркетинговою діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-10) Ступка, Данило Олександрович; Stupka, Danylo; Сагайдак, Михайло ПетровичУ кваліфікаційній магістерській роботі досліджується процес управління маркетинговою діяльністю бізнес-організації на прикладі юридичної компанії. Робота охоплює теоретичні та практичні аспекти маркетингового управління, виявлення чинників впливу на маркетингову діяльність та оцінку ефективності маркетингових стратегій. Розглянуто методи вдосконалення управління маркетингом у сфері послуг, зокрема на прикладі компанії «Звільнимо». Запропоновано рекомендації для підвищення ефективності маркетингової діяльності, що сприятимуть формуванню стратегії та підвищенню економічної ефективності організації. Отримані результати можуть бути використані для покращення управління маркетинговою діяльностю організації. The master’s thesis examines the process of managing the marketing activities of a business organization using a law firm as an example. The work covers both theoretical and practical aspects of marketing management, identifying factors that influence marketing activities, and evaluating the effectiveness of marketing strategies. Methods for improving marketing management in the service sector are discussed, specifically with reference to the company «Zvilnymo». Recommendations are provided to enhance the effectiveness of marketing activities, which will contribute to the development of a strategy and the improvement of the organization’s economic efficiency. The results obtained can be used to improve the management of the marketing activities of the organization.