2020 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2020 рік by Author "Ahutin, Mykhailo"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item До питання визначення розміру бюджету рекламної кампанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Агутін, Михайло Михайлович; Ahutin, Mykhailo; Агутин, Михаил Михайлович; Дем’яненко, Володимир Віталійович; Demyanenko, V. V.; Демьяненко, Владимир Витальевич; Потапенко, Сергій Дмитрович; Potapenko, Serhii; Потапенко, Сергей ДмитриевичВибір найкращого методу серед різномаїття підходів до визначення розміру рекламних бюджетів є задачею вибору альтернатив. Для успішного вирішення даної задачі потребується врахування різноманітних чинників, які визначають особливості функціонування підприємств. Сучасне ведення комерційної діяльності вимагає від підприємств здійснення постійного впливу процес продажу власної продукції через здійснення систематичного інформування потенційних покупців про її переваги та спонукання їх до здійснення придбання товарів і послуг. Рекламування власної продукції вимагає фінансових витрат обґрунтований обсяг яких важко визначити. Задача визначення необхідного розміру рекламних витрат немає єдиного способу свого вирішення і залежить від різноманітних чинників, які визначають специфіку діяльності підприємств. Значне різномаїття методів визначення рекламних бюджетів, які описані в сучасній науковій літературі, вимагають вирішення питання обрання найкращого з них в умовах конкретного підприємства. Зрозуміло, що на процес вирішення даної задачі впливає сукупність різних об’єктивних і суб’єктивних факторів. Стаття містить огляд популярних методів визначення розмірів рекламних бюджетів з елементами аналізу особливостей їх застосування. Метою статті є дослідження передумов вибору найкращого методу та формування пропозицій щодо його здійснення. Питанню систематизації різномаїття відомих методів визначення розмірів рекламних бюджетів у науковій і спеціалізованій літературі приділяється чимало уваги. Разом з тим, спільною рисою оглядів методів визначення рекламних бюджетів є наявність відкритого питання, яке стосується вибору найкращого методу. Вирішенню саме цього питання приділяється увага у даній статті. В умовах наявності суб’єктивних суджень, які впливають на процес вибору найкращої альтернативи серед можливих варіантів визначення рекламного бюджету, одним з дієвих способів вирішення поставленої задачі є застосування методів експертного оцінювання можливих варіантів. Застосування такого підходу та результати, які можна отримати на його основі, є підґрунтям до вирішення суміжних задач рекламування: ефективного залучення каналів розповсюдження рекламних повідомлень; оптимального розподілу рекламного бюджету за напрямками рекламування; планування виконання заходів рекламних кампаній тощо. Choosing the best method among a variety of approaches to determining the size of advertising budgets is the task of choosing alternatives. To successfully solve this problem, it is necessary to take into account various factors that determine the features of the functioning of enterprises. Modern conduct of commercial activity requires enterprises to constantly influence the process of selling their own products through the implementation of systematic informing of potential buyers about its advantages and encouraging them to purchase goods and services. Advertising your own products requires financial costs, the reasonable amount of which is difficult to determine. The problem of determining the required amount of advertising costs there is no single way to solve it and depends on a variety of factors that determine the specifics of enterprises ‘ activities. A significant variety of methods for determining advertising budgets, which are described in modern scientific literature, require solving the issue of choosing the best of them in the conditions of a particular enterprise. It is clear that the process of solving this problem is influenced by a combination of various objective and subjective factors. The article contains an overview of popular methods for determining the size of advertising budgets with elements of analyzing the features of their application. The purpose of the article is to study the prerequisites for choosing the best method and form proposals for its selection. The issue of systematization of a variety of well-known methods for determining the size of advertising budgets in scientific and specialized literature is given a lot of attention. At the same time, a common feature of reviews of methods for determining advertising budgets is the presence of an open question regarding the choice of the best method. This paper is given attention in this publication. In the presence of subjective judgments that affect the process of choosing the best alternative among the possible options for determining the advertising budget, one of the most effective ways to solve this problem is to use methods of expert assessment of possible options. The application of this approach and the results that can be obtained on its basis are the basis for solving related advertising tasks: effective attraction of advertising message distribution channels; optimal distribution of the advertising budget in advertising areas; planning the implementation of advertising campaign activities, etc.Item Математичне моделювання рекламного просування веб-проекту(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Агутін, Михайло Михайлович; Ahutin, Mykhailo; Агутин, Михаил Михайлович; Дем’яненко, Володимир Віталійович; Demianenko, Volodymyr; Демьяненко, Владимир Витальевич; Потапенко, Сергій Дмитрович; Potapenko, Serhii; Потапенко, Сергей ДмитриевичСтаття присвячена актуальним питанням моделювання рекламного просування веб-проекту методами пошукової оптимізації, контекстної реклами та проведення цільових рекламних кампаній. Розглянуто підходи щодо методів рекламного просування веб-проекту та варіанти їх удосконалення. Виділені етапи та підходи щодо просування веб- проекту в пошукових системах, а також показники якості пошукового просування. Метою статті є побудова математичної моделі рекламного просування веб-проекту та формування набору рекламних засобів та етапів рекламної кампанії для досягнення маркетингових цілей підприємства. Новим науковим результатом публікації є розроблена економіко-математична модель рекламного просування веб-проекту. Формалізовано мету рекламного просування веб-проекту, як цільову функцію математичної моделі, яка залежить від параметрів вибраних напрямів та засобів рекламного просування та обмежень у часі рекламної компанії та рекламного бюджету. Математична модель враховує параметри ефективності вкладення грошових коштів у процедуру рекламування та обсяг капіталовкладень у рекламування для певного напрямку розміщення рекламних повідомлень за вибраний часовий період. Розроблені рішення та вибір напрямів рекламного просування веб-проекту дозволять оптимізувати рекламний бюджет для залучення нових покупців і клієнтів. Розроблена модель дозволить також здійснювати моніторинг показників ефективності реклами протягом фіксованого періоду часу. Система моніторингу рекламного просування передбачає впровадження комплексу інструментів спостереження, аналізу, інформаційної обробки та прийняття рішень щодо вибору інструментів та засобів реклами веб-проекту. Оцінювання ефективності рекламного просування веб-проекту передбачає порівняння показників системи моніторингу за визначені періоди часу з запланованими показниками, попереднім періодом, нормативами, з показниками інших об’єктів моніторингу веб-проекту. The article is devoted to actual issues of modeling advertising promotion of a web-project by methods of search engine optimization, contextual advertising and targeted advertising campaigns. Approaches to methods of advertising promotion of the web-project and options for their improvement are considered. The milestones and approaches to the promotion of the web-project in search engines, as well as indicators of the quality of search promotion are considered. The purpose of the article is to build a mathematical model of advertising promotion of the Internet resource and the formation of a set of advertising tools and stages of the advertising campaign to achieve marketing goals of the enterprise. A new scientific result of the publication is the economic and mathematical model of advertising promotion of the web-project. The purpose of advertising promotion of the web-project is formalized as a target function of the mathematical model, which depends on the parameters of the selected areas and means of advertising promotion and time constraints of the advertising campaign and advertising budget. The mathematical model takes into account the parameters of the efficiency of invested money in the advertising procedure and the amount of investment in advertising for a particular direction of advertising for the selected time period. The developed solutions and the choice of directions of advertising promotion of the web-project will allow to optimize the advertising budget for attracting new buyers and clients. The developed model will also allow monitoring of advertising performance indicators for a fixed period of time. The system of monitoring advertising promotion provides for the introduction of a set of tools for monitoring, analysis, information processing and decision-making on the choice of tools and means of advertising a web-project. Evaluating the effectiveness of advertising promotion of the web-project involves comparing the indicators of the monitoring system for certain periods of time with the planned indicators, the previous period, standards, with indicators of other objects of monitoring of the web-project.