Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2) by Author "Пшенична, Тетяна Миколаївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Федорченко, Андрій Васильович; Пшенична, Тетяна МиколаївнаЦентром уваги сучасної маркетингової діяльності підприємств та організацій виступає споживач. Тому виробництво товарів і послуг, управління їх якістю необхідно розглядати не як суто виробничий процес. Маркетингово-орієнтована система управління підприємством концентрує свою діяльність на визначенні потреб споживачів і на їх задоволенні з метою досягнення власних цілей та отримання стійких конкурентних переваг.