2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Author "Bahorka, Mariia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове забезпечення антикризового управління підприємством(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-03) Багорка, Марія; Bahorka, Mariia; Отроцюк, Михайло; Otrotsiuk, MykhailoВизначенні основні складові маркетингового забезпечення в системі антикризового управління для уникнення вразливості підприємства щодо кризових явищ та ліквідації їх наслідків. Представлено основні методологічні підходи, завдання та принципи маркетингового забезпечення, пов’язані з пошуком цільових ринків, проведенням маркетингових досліджень, розробкою конкурентного продукту, а також з організацією зворотного зв’язку зі споживачами, активізації попиту на товар. Defines the main components of marketing support in the crisis management system to avoid the vulnerability of the enterprise to crisis phenomena and eliminate their consequences. The main methodological approaches, tasks and principles of marketing support are presented, related to the search for target markets, conducting marketing research, developing a competitive product, as well as organizing feedback with consumers, activating demand for the product.