Освітня програма «Економічна та бізнес-освіта»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та бізнес-освіта» by Author "Булавіна, Олена Анатоліївна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання технології штучного інтелекту у закладах професійної освіти(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Арнаутова, Лариса Вікторівна; Arnautova, Larysa; Булавіна, Олена АнатоліївнаМета роботи полягає в оцінці можливостей та розробці методичних рекомендацій щодо використання технології штучного інтелекту в закладах професійної освіти. Дослідження включає аналіз теоретичних джерел, визначення характеристик та видів ШІ, оцінку обізнаності та готовності викладачів і студентів використовувати технології ШІ, а також розробку рекомендацій для їх впровадження. The purpose of the work is to assess the possibilities and develop methodological recommendations for the use of artificial intelligence technology in vocational education institutions. The research includes the analysis of theoretical sources, determination of the characteristics and types of AI, assessment of the awareness and readiness of teachers and students to use AI technologies, and the development of recommendations for their implementation.Item Розвиток економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Сокол, Ілона Андріївна; Sokol, Ilona; Булавіна, Олена АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена теоретико-методичним аспектам формування економічного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Впровадження у практику викладання економічних дисциплін технології розвитку економічного мислення здобувачів освіти є актуальним та важливим завданням для сучасного покоління викладачів. В умовах університетської освіти розвитку економічного мислення сприятиме впровадження інтерактивних та інноваційних форм та методів навчання із застосуванням інструментів офлайн та онлайн навчання. Виявлені під час дослідження методи та компоненти технології розвитку економічного мислення дадуть можливість викладачам, спираючись на систематизовану інформацію щодо економічного мислення здобувачів, діагностувати основні характеристики економічного мислення тих, кого вони навчають, та застосовувати у власній професійній діяльності різні підходи, методи та прийоми, які можуть надати змогу розвивати різні характеристики мислення, в тому числі й економічного, у здобувачів освіти з врахуванням існуючих форматів навчання. The bachelor's thesis is devoted to the theoretical and methodological aspects of the formation of economic thinking of future specialists in economic specialties in a blended learning environment. The introduction of technology for the development of economic thinking of students in the practice of teaching economic disciplines is an urgent and important task for the current generation of teachers. In the context of university education, the development of economic thinking will be facilitated by the introduction of interactive and innovative forms and methods of teaching using offline and online learning tools. The methods and components of the technology for the development of economic thinking identified in the study will enable teachers, based on systematized information on the economic thinking of students, to diagnose the main characteristics of the economic thinking of those they teach and to apply in their own professional activities various approaches, methods and techniques that can help develop various characteristics of thinking, including economic thinking, in students, taking into account existing learning formats.Item Формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Яцун, Оксана Олегівна; Yatsun, Oksana; Булавіна, Олена АнатоліївнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 66 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел з 30 найменувань. Предметом дослідження є процес та методичні інструменти формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Об’єктом дослідження є навчальний процес у змішаному форматі, що забезпечує підготовку майбутніх фахівців з економіки. Метою дипломної роботи є обґрунтування ефективної моделі та розробка методики формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. The qualifying bachelor thesis contains 66 pages, 7 tables, 3 figures, a list of used sources from 30 names. The subject of the research is the process and methodical tools of forming innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education. The object of the study is the educational process in a mixed format, which ensures the training of future specialists in economics. The aim of the thesis is to substantiate an effective model and develop a methodology for the formation of innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education.