2006 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2006 рік by Author "Antonchenko, Myroslava"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкурентоспроможність і бренд товару(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-17) Антонченко, Мирослава Юріївна; Antonchenko, Myroslava; Антонченко, Мирослава ЮрьевнаПроблема якості і конкурентоспроможності продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Конкурентоспроможність — концентроване вираження всієї сукупності можливостей країни, будь-якого виробника створювати, випускати і збувати товари і послуги. В умовах розвинутого конкурентного ринку маркетинг стає ефективним засобом рішення проблеми якості і конкурентоспроможності товарів, випробуючи, у свою чергу, їхній зворотний вплив, що розширює або звужує його можливість. В умовах загострення конкурентної боротьби між товаровиробниками найбільш суттєвою характеристикою при оцінці конкурентоспроможності виробів стає імідж, репутація, асоціації, пов’язані з назвою продукту, які комплексно виражаються в понятті бренд продукції. Функція бренда — це активний вплив на соціально-психологічне сприйняття товару споживачами.