2006 рік
Browse by
Recent Submissions
-
Національна господарська мотивація в працях українських мислителів XVIII—XIX ст.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-28)В статті розглянуто проблему формування і дослідження процесу розвитку національної мотивації в Україні в період становлення ринкової економічної системи наприкінці ХІХ — на початку ХХ ст. -
Аналіз організаційних форм підприємництва в українській економічній думці другої половини XIX — початку XX ст.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-18)У статті розкривається проблема становлення та розвитку підприємництва та його організаційних форм в українській економічній літературі другої половини ХІХ — початку ХХ ст. -
Природа економічних суб’єктів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-20)У статті розглянуто еволюцію розвитку економічного індивіда, основні причини зміни його суспільного статусу та характерні риси економічного суб’єкта. -
Вплив наукових розробок М. І. Туган-Барановського на становлення теорії підприємництва Й. А. Шумпетера
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-10)У статті розкривається проблема становлення та розвитку підприємництва у працях М. Туган-Барановського та вплив його розробок на розвиток теорії підприємництва Й. А. Шумпетера -
Калькулювання собівартості комбікормів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-06-30)У дослідженні запропоновано склад калькуляційних статей, що формують собівартість комбікормів. Також описано порядок калькулювання собівартості комбікормів, виготовлених з власної і да- вальницької сировини. -
Оцінка інвестиційної вартості в обліковому процесі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-21)Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід визнання інвестиційної вартості та розглянуто основні підходи до її визначення. З’ясовано сутність використання в бухгалтерській практиці термінів «ціна», «вартість», «витрати», ... -
Перспективи цукрового бізнесу в Україні в умовах глобалізації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-04-19)В статті зроблена спроба поглибити наукову роботу із визначення пріоритетів розвитку цукрового бізнесу в Україні. Визначено ключові засади формування основ для цивілізованого розвитку цукрового бізнесу в Україні. Зроблено ... -
Аграрна економіка у контексті інноваційного розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-18)Інноваційна діяльність є важливою складовою прискореного розвитку сільського господарства, підвищення його конкурентоспроможності й ефективності. В статті проаналізовано стан інноваційної діяльності в аграрному секторі, ... -
Маркетингові дослідження ринку електроінструментів в Україні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-28)Розглядаються проблеми дослідження формування галузевого вітчизняного ринку електроінструментів, його кон’юнктурию. -
Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12)Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу. -
Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007)Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал ... -
Маркетингові виміри людського ресурсу України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-11-27)Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції. -
Дослідження та управління розподілом і заощадженням енергоресурсів у процесах рудопідготовки
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02-01)Розглянуті проблеми сформованого використання паливно-енергетичних ресурсів, їх розподілення. -
Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-14)Розглянуті проблеми ефективності інноваційного розвитку в Україні у співставленні із зарубіжними досвідами. -
Дослідження виробництва та реалізації товарів легкої промисловості Чернігівщини
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31)Проаналізовані проблеми формування та функціонування регіонального ринку товарів легкої промисловості. -
Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-10)Проаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок. -
Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-30)Проаналізовано роздрібний ринок побутової електротехніки України та простежено тенденції його розвитку. -
Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-21)В цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища ... -
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-01-31)Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, ... -
Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-06)Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.