№ 1 (88) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (88) січень – лютий by Author "Бєлікова, Юлія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Ґендерні особливості інтернет реклами(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, ЮліяУ статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо нівелювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.