Browse
Recent Submissions
Item Портреты менеджеров по маркетингу и продажам 2015(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Юрчак, АлександрДекабрьское заседание клуба B2B Ukraine было необычным – портрет идеального менеджера (по маркетингу и продажам) мы составляли в двух группах на новогодней вечеринке. И хотя смеха и дружеского стеба было больше, чем серьезных дискуссий – результаты работ этих групп заслуживают публичного рассмотрения, – тем более в контексте направлений развития 2015. Итак, вот что у нас получилось.Item Аналіз систем розміщення складської мережі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория ВитальевнаУ статті досліджено основні методи вибору доцільного місця складу, на основі яких проведено класифікацію ключових підходів до визначення місця розташування складу на основі нескінченної кількості варіантів (макропідходи) та на основі реально доступних варіантів (мікропідходи). Розглянуто теоретичні аспекти економіко-математичних методів і моделей розміщення складів, з вибором найбільш оптимального варіанту по мінімуму витрат, серед яких ключовими є такі як метод «центру тяжіння», восьми кроків Шменнера до вибору місця, моделі Геть Тунена, Гувера, Грінхата, мікроаналіз розміщення складів, планерні моделі тощо.Item Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Федоришина, ІринаItem Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Решетнікова, Ірина Леонідівна; Решетникова, Ирина ЛеонидовнаItem Сервісна політика посередницького підприємства на ринку легкових автомобілів України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Дима, Олександр Олексійович; Дыма, Александр АлексеевичУ статті розглянуто діяльність посередницьких підприємств на ринку легкових автомобілів. Особлива увага приділена дослідженню стану сервісного обслуговування. Проаналізовано роль автодилерського підприємства у збільшенні надання кредитів та продажу страхових послуг.Item Ринкові форми торгової марки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Зозульов, Олександр ВікторовичItem Ґендерні особливості інтернет реклами(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, ЮліяУ статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо нівелювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.Item Рекламные возможности Facebook – как увеличить свои продажи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Зюзиков, АндрейItem Ринок маркетингових досліджень в Україні 2014 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина Викторовна