№ 6 (93) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (93) листопад – грудень by Author "Лилик, Мар’яна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лилик, Мар’янаЩорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дані базуються на обробці відповідей на анкети, які наддавали УАСМ наші члени - дослідницькі агенції. Обробку анкет здійснювала Мар’яна Лилик, магістр Університету Фленсбург (Німеччина), асистент кафедри маркетингу Університету «Україна».