№ 6 (93) листопад – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Сертифікація у системі освіти як інструмент взаємодії вищої освіти із ринком праці
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Три кейса продаж с помощью Facebook
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)В этой статье вы увидите три примера организации продаж услуг и товаров разной ценовой категории через Facebook: продажи через контент (розничные товары интернет-магазина электроники), продажи «в лоб» (тренинги для женщин) ... -
Міжнародні практики протидії дискримінації за ознакою статі в рекламі через саморегулювання рекламного ринку
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Объем рекламного рынка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Некоторые вопросы макроэкономики и их влияние на объемы рынка новых легковых автомобилей в Украине
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Щорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми ... -
Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Застосування методики «РАЕІ» при формуванні робочих команд
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Бренд-менеджмент і маркетингові технології
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)