№ 6 (93) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Сертифікація у системі освіти як інструмент взаємодії вищої освіти із ринком праці(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, ОльгаItem Три кейса продаж с помощью Facebook(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Зюзиков, АндрейВ этой статье вы увидите три примера организации продаж услуг и товаров разной ценовой категории через Facebook: продажи через контент (розничные товары интернет-магазина электроники), продажи «в лоб» (тренинги для женщин) и продажи через сайты блогеров (автомобили).Item Міжнародні практики протидії дискримінації за ознакою статі в рекламі через саморегулювання рекламного ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Давліканова, Олена; Євдокимова, АльонаItem Объем рекламного рынка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лазебник, МаксимItem Некоторые вопросы макроэкономики и их влияние на объемы рынка новых легковых автомобилей в Украине(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Сокол, МихаилItem Огляд результатів дослідження ESOMAR світової індустрії маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лилик, Мар’янаЩорічно ESOMAR як світове об’єднання дослідників проводить дослідження індустрії маркетингових досліджень. Ми презентуємо короткий опис результатів даного дослідження з метою ознайомити вітчизняних читачів з новітніми тенденціями розвитку ринку маркетингових досліджень, кращими практиками та представити загальні проблеми і шляхи їх вирішення. Україна також надає свої дані до цього світового дослідження. Дані базуються на обробці відповідей на анкети, які наддавали УАСМ наші члени - дослідницькі агенції. Обробку анкет здійснювала Мар’яна Лилик, магістр Університету Фленсбург (Німеччина), асистент кафедри маркетингу Університету «Україна».Item Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лабурцева, ОленаItem Застосування методики «РАЕІ» при формуванні робочих команд(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голіцин, Андрій Миколайович; Голицын, Андрей НиколаевичItem Бренд-менеджмент і маркетингові технології(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Яцишина, Лариса