Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Author "Andrushchak, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг у бізнесовій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Андрущак, Анна Романівна; Andrushchak, Anna; Радіонова, Антоніна СергіївнаКваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах ТОВ «Новус Україна» та присвячена дослідженню маркетингу у бізнесовій діяльності підприємства. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетингу та його роль у стратегії організації. Проаналізовано підходи до визначення понять «маркетинг» та «стратегія підприємства», описано види стратегій та технологію їх створення, а також розглянуто організацію процесу розробки стратегії підприємства. Другий розділ присвячено аналізу маркетингової стратегії ТОВ «Новус Україна». Зокрема, охарактеризовано маркетингове середовище підприємства, проаналізовано його поточну маркетингову стратегію, досліджено конкурентні переваги та проведено SWOT-аналіз. У третьому розділі запропоновано рекомендації щодо формування стратегії маркетингу ТОВ «Новус Україна». Розроблено стратегічний маркетинговий план, оцінено його ефективність, а також запропоновано заходи щодо виходу підприємства на ринок ритейлу Польщі. The qualification bachelor's work is carried out on the materials of LLC «Novus Ukraine» and is devoted to the research of marketing in the business activity of the enterprise. The work consists of three sections. The first section deals with the theoretical foundations of marketing and its role in the organization's strategy. The approaches to defining the concepts of «marketing» and «enterprise strategy» are analyzed, the types of strategies and the technology of their creation are described, and the organization of the process of developing an enterprise strategy is considered. The second section is devoted to the analysis of the marketing strategy of LLC «Novus Ukraine». In particular, the marketing environment of the enterprise is characterized, its current marketing strategy is analyzed, competitive advantages are researched, and a SWOT analysis is conducted. The third section proposes recommendations for the formation of the marketing strategy of LLC «Novus Ukraine». A strategic marketing plan has been developed, its effectiveness has been evaluated, and measures for the company's entry into the Polish retail market have been proposed.