Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Title
Now showing 1 - 20 of 127
Results Per Page
Sort Options
Item Agile-планування в управлінні маркетингом підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Липовенко, Анастасія Олегівна; Lypovenko, Anastasiia; Савицький, Едуард ЕдуардовичItem Бренди території як основа просування регіону(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Сабатович, Наталія Дмитрівна; Sabatovych, Nataliia; Тимошенко, Тетяна ОлександрівнаДослідження спрямоване на оцінку стану та розробку рекомендацій з управління брендом території Житомирської області як туристичної дестинації. Аналіз підкреслив важливість стратегічного планування, адаптації маркетингових стратегій та використання цифрових інструментів для залучення інвесторів та туристів. Запропоновано нову концепцію бренду, спрямовану на стимулювання інвестицій та розвиток бізнесу в області, що може підвищити її конкурентоспроможність та привабливість як для місцевих мешканців, так і для зовнішніх інтересів. The study is aimed at assessing the status and developing recommendations for managing the brand of the Zhytomyr region as a tourist destination. The analysis highlighted the importance of strategic planning, adaptation of marketing strategies and the use of digital tools to attract investors and tourists. A new brand concept is proposed to stimulate investment and business development in the region, which can increase its competitiveness and attractiveness for both local residents and external interests.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дидюк, Софія Дмитрівна; Dydiuk, Sofiia; Висоцька, Оксана МілентіївнаУ даній роботі досліджено процеси формування та розвитку брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розроблено теоретичне підґрунтя та практичні рекомендації, що дають можливість підвищити ефективність брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. This paper examines the processes of formation and development of branding in the marketing activities of the enterprise. The theoretical basis and practical recommendations have been developed, which make it possible to increase the effectiveness of branding in the marketing activities of the enterprise.Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства роздрібної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Демченко, Аліна Василівна; Demchenko, Alina; Савич, Олександр ПетровичItem Вибір та розробка комерційної стратегії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Круторогов, Артем Сергійович; Krutorohov, Artem; Галиця, Ігор ОлександровичКваліфікаційна робота присвячена аналізу та розробці комерційної стратегії ПП «Хімдекор». У дослідженні розглядаються теоретичні аспекти комерційної стратегії, аналізується її вплив на фінансові результати підприємства та оцінюється ефективність діяльності підприємства. Практичні результати включають рекомендації та їх обґрунтування щодо поліпшення стратегії й створення споживчої цінності. The qualification work is devoted to the analysis and development of the commercial strategy of PE «Khimdekor». The study examines the theoretical aspects of the commercial strategy, analyzes its impact on the financial results of the enterprise, and evaluates the efficiency of the enterprise. Practical outcomes include recommendations and rationale for improving strategy and creating customer value.Item Використання VR-технологій та штучного інтелекту як інструмент цифрового маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Ковтун, Владислав Олегович; Kovtun, Vladyslav; Богославець, Оксана ГригорівнаНаписання дипломної роботи має на меті розробку VR туру у м. Житомир із застосуванням штучного інтелекту. Досліджено стан та перспективи розвитку даних технологій в туризмі. Розроблено новий VR тур. Практичне значення роботи полягає у аналізі теоретичних і методологічних аспектів VR-технологій та штучного інтелекту як інструментів цифрового маркетингу. The purpose of writing a thesis is to develop a VR tour in the city of Zhytomyr using artificial intelligence. The state and prospects for the development of these technologies in tourism have been studied. A new VR tour has been developed. The practical significance of the work lies in the analysis of theoretical and methodological aspects of VR technologies and artificial intelligence as digital marketing tools.Item Використання анімаційних програм в світових готельних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Пилипів, Сніжана Богаднівна; Pylypiv, Snizhana; Бойко, Наталія ОлександрівнаНаписання дипломної роботи є визначення основних векторів розвитку анімації в сфері готельно-ресторанної діяльності в контексті зарубіжного та загальносвітового аспекту та визначення особливостей даного напрямку в реаліях сучасної України. У роботі запропоновані універсальні заходи розвитку анімаційної діяльності та заходи для готельної мережі «Güral Premier Tekirova» та готельних підприємств України, які забезпечать покращення діяльності готелю та галузі в цілому. Writing a thesis is to determine the main vectors of animation in the field of hotel and restaurant activities in the context of foreign and global aspects and to determine the features of this area in the realities of modern Ukraine. The paper proposes universal measures for the development of animation activities and measures for the hotel chain «Güral Premier Tekirova» and hotel enterprises of Ukraine, which will improve the hotel and the industry as a whole.Item Використання соціальних мереж (SMM) у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гриценюк, Володимир Ігорович; Hrytseniuk, Volodymyr; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Внутрішній маркетинг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Милейко, Тетяна Андріївна; Myleiko, Tetiana; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаДана дипломна робота присвячена дослідженню внутрішнього маркетингу підприємства та його взаємодії з працівниками. Робота вивчає процеси та інструменти внутрішнього маркетингу, що застосовуються для покращення співпраці з персоналом та досягнення мети підприємства. Метою дослідження є виявлення можливостей для поліпшення взаємодії з персоналом та успішної реалізації маркетингових стратегій, визначення інструментів внутрішнього маркетингу та їх впливу на задоволеність працівників та продуктивність. У роботі розглядаються завдання, такі як дослідження аспектів внутрішнього маркетингу, визначення його ефективності та впливу на результативність підприємства, а також надаються рекомендації для покращення внутрішнього маркетингу та аналізуються практичні приклади його використання. Результати дослідження мають практичне значення, оскільки розробка ефективної внутрішньої маркетингової стратегії сприяє поліпшенню комунікації з персоналом, підвищенню мотивації, продуктивності та якості роботи, зменшенню втрати кадрів, покращенню репутації підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності. This thesis explores internal marketing and its interaction with employees in an enterprise. It examines the processes and tools used to improve employee collaboration and achieve organizational goals. The research aims to identify opportunities for enhancing employee interaction, implementing effective marketing strategies, and evaluating the impact of internal marketing tools on employee satisfaction and productivity. The study includes tasks such as analyzing internal marketing aspects, assessing its effectiveness on business performance, providing recommendations for improvement, and examining practical examples. The findings have practical significance by improving communication, motivation, productivity, and quality of work, reducing staff turnover, enhancing the company's reputation, optimizing internal structure, reducing costs, and increasing competitiveness.Item Вплив війни на туристичний бізнес України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Коваль, Валерія Юріївна; Koval, Valeriia; Богославець, Оксана ГригорівнаВ бакалаврській роботі досліджено та узагальнено поняття туристичного бізнесу, проаналізовано попит і пропозицію на ринку туристичних послуг, визначено фактори, що впливають на функціонування туризму під час війни, а також зроблено аналіз світового досвіду розвитку туризму в умовах військових конфліктів. Визначено вплив війни на туристичну індустрію України та окреслино основні напрями оптимізації діяльності туризму під час та після війни. The bachelor's thesis investigates and summarises the concept of tourism business, analyses the supply and demand in the tourism services market, identifies the factors that affect the functioning of tourism during the war, and analyses the world experience of tourism development in the context of military conflicts. The impact of the war on the tourism industry of Ukraine is determined and the main directions for optimising tourism activities during and after the war are outlined.Item Дослідження ринку маркетингових послуг в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дерендяєва, Ліна Валеріївна; Derendiaieva, Lina; Ус, Роман ЛеонідовичItem Дослідження ринку та комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кайдалов, Євгеній Сергійович; Kaidalov, Yevhenii; Манжос, Тетяна ВасилівнаКваліфікаційна бакалаврська робота на тему «Дослідження ринку та комерційного потенціалу підприємства» спрямована на аналіз комерційної діяльності ПрАТ «РОШЕН» та його ринкової позиції. Метою роботи є вивчення ринку підприємства та розробка стратегічних заходів для розвитку комерційного потенціалу і підвищення економічних результатів. Робота містить теоретичні основи, аналіз комерційної діяльності ПрАТ «РОШЕН» і пропонує рекомендації для розвитку підприємства. Робота містить 129 сторінок, 25 таблиць, 20 рисунків і список використаних джерел з 68 найменувань. The bachelor's qualification thesis titled «Market Research and Commercial Potential of the Enterprise» focuses on analyzing the commercial activities and market position of PrJSC «ROSHEN». The aim of the study is to investigate the market and develop strategic measures to enhance the commercial potential and economic performance of the enterprise. The work includes theoretical foundations, analysis of the commercial activities of PrJSC «ROSHEN», and offers recommendations for the enterprise's development. The work includes 129 pages, 25 tables, 20 figures, and a list of 68 sources.Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Салій, Тетяна Вікторівна; Salii, Tetiana; Галиця, Ігор ОлександровичВ роботі було досліджено теоретичні основи підприємницької діяльності підприємства, а саме: характер підприємницької діяльності підприємства та способів її організації, зроблена оцінка систематичного забезпечення ефективності господарської діяльності підприємства, надано характеристику виробничо-господарської діяльності досліджуваних підприємств, зроблено аналіз фінансово-економічного стану ПП ВТК «Лукас» та надана оцінка фінансового стану та організації господарської діяльності суб'єкта господарювання. Таким чином, було розглянуто та визначено напрямок для стратегій підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. Основною метою дипломної роботи є формування теоретичних аспектів та розробка пропозицій щодо вдосконалення напрямів організації підприємницької діяльності. Методологічною основою дослідження були наступні методи: аналізу, синтезу, статистичний, порівняльний, узагальнення. The paper investigated the theoretical foundations of the enterprise's entrepreneurial activity, namely: the nature of the enterprise's entrepreneurial activity and methods of its organization, an assessment of the systematic provision of the efficiency of the enterprise's economic activity was made, a description of the production and economic activity of the studied enterprises was provided, an analysis of the financial and economic state of the PE VTK «Lukas» was made "and provided an assessment of the financial condition and organization of economic activity of the business entity. Thus, the direction for strategies to increase the efficiency of the commercial activity of the enterprise was considered and determined. The main goal of the thesis is the formation of theoretical aspects and the development of proposals for improving the areas of business organization. The methodological basis of the research was the following methods: analysis, synthesis, statistical, comparative, generalization.Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Старжинський, Владислав Сергійович; Starzhynskyi, Vladyslav; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичТема дослідження цієї кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає в дослідженні ринку світлопрозорих конструкцій, аналізі комерційного потенціалу підприємства ТОВ «Алюпласт Україна» та пропозиціях щодо його вдосконалення. Дослідження охоплює процеси, методи, інструменти та стратегії, що застосовуються в оцінці комерційного потенціалу, а також вивчає господарську діяльність та фінансовий стан підприємства. Мета роботи ‒ з'ясувати оптимальні шляхи підвищення комерційного потенціалу підприємства. Дослідження включає аналіз інструментів та загальну характеристику діяльності підприємства, а також розробку комплексу заходів для комерційного потенціалу підприємства. Результати дослідження дозволять виявити оптимальні шляхи та спрямувати зусилля на досягнення успіху на ринку. The theme of this bachelor's qualification work is is to study the market for translucent structures, analyze the commercial potential of the enterprise «Aluplast Ukraine» LLC and propose proposals for its improvement. The study covers the processes, methods, tools and strategies used in assessing commercial potential, as well as examines the business activities and financial condition of the enterprise. The purpose of the work is to find out the best ways to increase the commercial potential of the enterprise. The study includes an analysis of tools and a general description of the enterprise's activities, as well as the development of a set of measures for the commercial potential of the enterprise. The results of the study will help identify the best ways and direct efforts to achieve success in the market.Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Космін, Тимофій Андрійович; Kosmin, Tymofii; Кужель, Вячеслав МиколайовичДипломна робота присвячена аналізу ринку та оцінці комерційного потенціалу підприємства. В дослідженні розглядаються методи ринкового аналізу, конкурентні переваги, стратегії розвитку та маркетингові інструменти. Результати роботи включають рекомендації для підвищення ефективності діяльності підприємства на ринку . The thesis is devoted to market analysis and assessment of the commercial potential of the enterprise. The research examines market analysis methods, competitive advantages, development strategies and marketing tools. The results of the work include recommendations for improving the efficiency of the company's activities on the market.Item Дослідження складського господарства виробничого підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-18) Нікітченко, Єлизавета Олександрівна; Nikitchenko, Yelyzaveta; Кривещенко, Вікторія ВіталіївнаЗміст диплому являє собою оптимізацію складської логістики та вдосконалення організаційної структури у вигляді зменшення рівня витрат та підвищення рівня логістичного обслуговування з метою забезпечення його конкурентоспроможності на світовому ринку в умовах ведення воєнних дій на території України . The content of the diploma is the optimization of warehouse logistics and the improvement of the organizational structure in the form of a reduction in the level of costs and an increase in the level of logistics service to ensure its competitiveness on the world market in the conditions of conducting military operations on the territory of Ukraine.Item Екологічний маркетинг та особливості його застосування в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сичева, Дарина Анатоліївна; Sycheva, Daryna; Косарева, Тетяна ВікторівнаItem Екологічний туризм в Україні: необхідні умови та перспективи розвитку у повоєнний час(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Дутенко, Ірина Олександрівна; Dutenko, Iryna; Тичковська, Леся ПетрівнаДипломна робота присвячена аналізу поточного стану екологічного туризму в Україні, що є актуальною та значущою темою в контексті зростаючого інтересу до охорони довкілля та розвитку сталого туризму. В Україні, завдяки багатому природному різноманіттю та культурно-історичній спадщині, існують сприятливі умови для розвитку цього напряму туризму. Аналіз впливу війни на екологічні території та туристичну інфраструктуру показує, що конфлікт негативно впливає на природні ресурси та туристичні об'єкти, проте стратегічні ініціативи та інвестиції можуть допомогти у відновленні та розвитку цього сектора. Дослідження стану екологічного туризму в Україні є необхідним кроком та сприятиме збереженню природних ресурсів, підтримці місцевої економіки та покращенню якості життя населення. The thesis is devoted to the analysis of the current state of ecological tourism in Ukraine, which is a relevant and significant topic in the context of the growing interest in environmental protection and the development of sustainable tourism. In Ukraine, thanks to the rich natural diversity and cultural and historical heritage, there are favorable conditions for the development of this direction of tourism. Analysis of the impact of war on ecological areas and tourism infrastructure shows that the conflict has a negative impact on natural resources and tourism facilities, but strategic initiatives and investments can help in the recovery and development of this sector. Studying the state of ecological tourism in Ukraine is a necessary step and will contribute to the preservation of natural resources, support of the local economy and improvement of the quality of life of the population.Item Комерційна діяльність підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Джаман, Анастасія Ігорівна; Dzhaman, Anastasiia; Дима, Олександр ОлексійовичРобота присвячена дослідженню та аналізу комерційної діяльності ТОВ «Євро Форвардінг». Комерційна діяльність підприємницької структури є основою для його економічного функціонування та досягнення стратегічних цілей. Вона включає в себе широкий спектр процесів, які пов'язані зі збутом товарів або послуг і отриманням прибутку. Основною метою дипломної роботи є розробка шляхів удосконалення комерційного потенціалу та комерційної діяльності загалом підприємства ТОВ "Євро Форвардінг». Методологічною основою дослідження були наступні методи: аналізу, синтезу, статистичний, порівняльний, узагальнення. This work is devoted to the research and analysis of the commercial activity of «Euro Forwarding» LLC. The commercial activity of the business structure is the basis for its economic functioning and achievement of strategic goals. It includes a wide range of processes that are related to the sale of goods or services and making a profit. The main goal of the thesis is to develop ways to improve the commercial potential and commercial activity of the «Euro Forwarding» LLC enterprise in general. The methodological basis of the research was the following methods: analysis, synthesis, statistical, comparative, generalization.Item Комерційні ризики та шляхи його зникнення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Висоцька, Анастасія Сергіївна; Vysotska, Anastasiia; Манжос, Тетяна Василівна