Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Author "Blahush, Diana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Благуш, Діана Ігорівна; Blahush, Diana; Архипова, Тетяна ВасилівнаВ сучасних ринкових умовах роль бренда і брендингу в комунікаційній діяльності підприємства набуває виняткового значення. У роботі досліджено бренд-комунікації ТОВ «Сільпо-Фуд» та надано рекомендації з їх покращення: створення програми лояльності для ВПО для збільшення кількості клієнтів та підвищення довіри вже існуючих клієнтів до бренда «Сільпо». In modern market conditions, the role of the brand and branding in the communication activities of the enterprise acquires exceptional importance. The work examines the brand communications of «Silpo-Food» LLC and provides recommendations for their improvement: creating a loyalty program for IDPs to increase the number of customers and increase the confidence of existing customers in the «Silpo» brand.