Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Author "Brenko, Roman"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Тенденції і проблеми розвитку гастрономічного туризму в Україні на прикладі Київської області(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Бренько, Роман Сергійович; Brenko, Roman; Данилишин, Богдан МихайловичВ роботі проведено аналіз стану гастрономічної індустрії Київщини, проаналізовано: структуру гастрономічних туристичних компаній Київщини за популярністю, гастрономічних локацій Київщини за гостинністю, визначено найкращі гастрономічні маршрути Київщиною. Запропоновано комплексний продукт гастрономічного туризму Київської області, Фестиваль сприяє поширенню та збереженню української кухні та традицій як в Україні, так і за її межами, серед різних соціальних груп, сприяючи в усвідомленні та вшануванні культурних цінностей. / The work analyzed the state of the gastronomic industry of Kyiv region, analyzed: the structure of gastronomic tourism companies of Kyiv region by popularity, gastronomic locations of Kyiv region by hospitality, determined the best gastronomic routes in Kyiv region. A comprehensive product of gastronomic tourism of the Kyiv region is offered, the Festival contributes to the spread and preservation of Ukrainian cuisine and traditions both in Ukraine and abroad, among various social groups, contributing to the awareness and appreciation of cultural values.