2024 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Bolokan, Ivan"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління проєктами на автомобільному транспорті(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Мінаков, Віталій Михайлович; Minakov, Vitalii; Мінакова, Олена Олександрівна; Minakova, Olena; Болокан, Іван Георгійович; Bolokan, Ivan; Мінаков, Олексій Іванович; Minakov, OleksiiАвтомобільний транспорт залишається одним з найбільш затребуваних видів транспорту. Він займає лідируючі місце щодо пасажиропотоку й четверте за вантажопотоком. Важливість автомобільного транспорту є беззаперечною, про що свідчить зростання його кількості з 0,5 млрд од. до 1,15 млрд од. у світі. Управління проєктами даним видом транспорту підвищує показники результативності підприємств та організацій, роботу державних та муніципальних органів влади. Найбільшу кількість одиниць автотранспорту мають підприємства сільського господарства, промисловості, трейденгу, перевозки пасажирів, транспортні тощо. Основою ефек-тивного використання автотранспорту є якісна транспортна інфраструктура. В Україні вона включає шляхи міжнародного, національного, регіонального та місцевого сполучень. У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, окупації частини території нашої країни стан дорожнього покриття зазнав серйозних пошкоджень або руйнувань. Про погіршення транспортної інфраструктури свідчить Індекс інфраструктури, згідно якого Україна посіла 46 місце, на що вплинули кризовий стан економіки, політична нестабільність, важкі умови функціонування бізнесу, інфраструктурне середо-вище тощо. Головними викликами в управлінні проєктами в умовах воєнного стану стали: зростання логістичних витрат (60 %), брак кадрів (58 %), блокування вільного судноплавства (54 %), черги на прикордонних переходах (45 %), обмеження українського експорту країнами-сусідами ЄС (38 %). В рамках реалізації існуючих проєктів багато підприємств зазнали суттєвих збитків, втратили клієнтів, збільшили видатки на зберігання продукції на складах, зупинили виробництво й поставку продукції на експорт, або збанкротували й були ліквідовані. В ситуації, що склалася уряд держави має забезпечити сприятливі умови реалізації проєктів через залучення внутрішніх та іноземних інвестицій, надати гарантії та страхування ризиків втрати капіталу та вантажів, сприяти формуванню та функціонуванню стратегічних універсальних транспортних хабів. Враховуючи світові тенденції підприємства мають зосередити свою увагу на управлінні та реалізації проєктів автомобільного транспорту, пов’язаних з процесами автоматизації та цифровізації, розробки та впровадженню штучного інтелекту, доставки останньої милі, оптимізація та стабілізація ланцюга поставок. Motor transport remains one of the most popular modes of transport. It takes the leading place in terms of passenger traffic and the fourth in cargo traffic. The importance of road transport is undeniable, as evidenced by the increase in its number from 0.5 billion units. up to 1.15 billion units. in the world. Project management of this type of transport increases the performance indicators of enterprises and organizations, the work of state and municipal authorities. Enterprises of agriculture, industry, trading, passenger transportation, transport, etc. have the largest number of vehicles. The basis of efficient use of vehicles is quality transport infrastructure. In Ukraine, it includes the ways of international, national, regional and local connections. In connection with the introduction of martial law in Ukraine, the occupation of part of the territory of our country, the condition of the road surface has suffered serious damage or destruction. The deterioration of transport infrastructure is evidenced by the Infrastructure Index, according to which Ukraine took 46th place, which was influenced by the crisis state of the economy, political instability, difficult business operating conditions, infrastructure environment, etc. The main challenges in managing projects under martial law were: the growth of logistics costs (60 %), lack of personnel (58 %), blocking of free shipping (54 %), queues at border crossings (45 %), restrictions on Ukrainian exports by neighboring EU countries (38 %). As part of the implementation of existing projects, many enterprises suffered significant losses, lost customers, increased expenses for storing products in warehouses, stopped production and delivery of products for export, or went bankrupt and were liquidated. In the current situation, the state government must ensure favorable conditions for the implementation of projects through the attraction of domestic and foreign investments, provide guarantees and insurance against the risks of loss of capital and cargo, promote the formation and functioning of strategic universal transport hubs. Taking into account global trends, companies should focus their attention on the management and implementation of road transport projects related to the processes of automation and digitization, development and implementation of artificial intelligence, last-mile delivery, optimization and stabilization of the supply chain.