Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Менеджмент бізнес-організацій» by Author "Bakal, Volodymyr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення управління якістю послуг бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Бакал, Володимир Віталійович; Bakal, Volodymyr; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ роботі досліджено теоретичні та прикладні аспекти удосконалення управління якістю послуг бізнес-організації. Проведено аналіз економічного стану та конкурентної структури ПП «АВТОТРАНЗИТ», оцінено результативність управління якістю послуг, визначено основні показники ефективності. На основі отриманих даних розроблено практичні рекомендації з покращення системи управління якістю послуг підприємства. The study explores the theoretical and practical aspects of improving quality management in a business organization. It analyzes the economic condition and competitive structure of «AVTOTRANSIT» LLC, assesses the effectiveness of service quality management, and identifies key performance indicators. Based on the obtained data, practical recommendations for enhancing the quality management system of the enterprise are developed.