Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Author "Danylenko, Mykola"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Соціальні мережі у розвитку міжнародного бізнесу малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Даниленко, Микола Миколайович; Danylenko, Mykola; Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаУ цій магістерській роботі досліджується роль соціальних мереж у сприянні розвитку міжнародного бізнесу для малих і середніх підприємств (МСП). Дослідження порівнює стратегії МСП на міжнародному та українському ринках, аналізуючи найкращі практики для впізнаваності бренду та конкурентної переваги, приводить приклади та стратегії реальних стратегій. This master’s thesis examines the role of social networks in promoting international business development for small and medium-sized enterprises (SMEs). The study compares the strategies of SMEs in the international and Ukrainian markets, analyzing the best practices for brand recognition and competitive advantage, gives examples and strategies of real strategies.